Varken interkultur eller Ecuador är nytt för mig - däremot är "bloggandet" en helt ny värld! Har aldrig läst en blogg eller "bloggat" själv...men nu startar en ny period i mitt liv, mycket tack vare Lennarth- Tack! Skall bli spännande att utveckla begreppet interkultur, fortsätta utforska Sydamerika och lära mig blogga!
Ser fram emot många spännande och utmanande möten under vår resa!
Report from the Budondo group
-
REPORT ON THE INTERCULTURAL LEARNING WORKSHOP HELD AT BUDONDO STUDY CENTRE
IN UGANDA
Budondo Intercultural Study Centre is found 18km from Iganga town, Eas...
17 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar