torsdag 9 april 2009

Varken interkultur eller Ecuador är nytt för mig - däremot är "bloggandet" en helt ny värld! Har aldrig läst en blogg eller "bloggat" själv...men nu startar en ny period i mitt liv, mycket tack vare Lennarth- Tack! Skall bli spännande att utveckla begreppet interkultur, fortsätta utforska Sydamerika och lära mig blogga!

Ser fram emot många spännande och utmanande möten under vår resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar