torsdag 9 april 2009

Om oss och resan

Vill ni att jag skall lägga in en del rapporter/länkar till rapporter från tidigare resor mm. Är det detta form som är det lämpliga för det?

Vilka är deltagare i denna blogg? Kan jag se det någonstans?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar